vineri, iunie 23, 2006

A fost chestionata la sange, incepand de la motivul intrarii ei in politica si pana la modul ei de viata, coaforul preferat sau crema anticelulitica



ATAC: Publicatia noastra a fost primul ziar care v-a facut cu- noscuta opiniei publice. Credeti ca imaginea pe care o aveti a fost influentata de fotografiile de la Golden Blitz? ELENA UDREA: Mult timp, imaginea mea publica a fost marcata de clisee la care au contribuit si fotografiile de la Golden Blitz. Ca si politician insa, sunt constienta ca orice persoana publica este vanata de presa si tocmai de aceea am acceptat invitatia de a veni in redactie, fiind convinsa ca orice persoana publica trebuie sa incerce sa demonteze neadevarurile care se spun sau se scriu, prezentand ea insasi realitatea. De ce ati intrat in politica? Sunt o persoana care a trait si a fost educata intr-o familie modesta si, din acest motiv, o data in plus, mi-am dorit sa reusesc in viata si sa fac lucruri importante. Inainte de a intra in politica, am avut succes ca avocat. Numai faptul ca am reusit eu, nu imi este suficient, pentru ca nu poti fi fericit daca vezi in jurul tau saracie. Ce v-a apropiat de Traian Basescu ? Am gasit in primarul Traian Basescu aceeasi dorinta de a face lucruri importante pentru oameni pe care o aveam si eu. Am crezut in determinarea lui Traian Basescu, in incapatanarea lui ca lucrurile pot fi schimbate. A vrut si inainte, dar si acum, sa duca lucrurile pana la capat. E un om care, daca isi propune ceva, face si, din acest motiv, mi-am dorit sa lucrez pentru Traian Basescu.
Care este tinta dumneavoastra in politica?
Ca orice politician, urmaresc o cariera politica deplina.
Va doriti sa ajungeti presedintele Romaniei peste cativa ani?
Imi doresc sa ajung tot ceea ce voi putea sa ajung.

Elena Udrea a batut toate recordurile: Timp de o ora, ieri, chat-ul ATAC a sarit in aer, fiind asaltat de cititorii cotidianului nostru, care au fost curiosi sa intre in dialog cu Elena Udrea, fosta „celebra blonda de la Cotroceni“. Intrebarile au curs intr-un ritm ametitor, astfel incat, la un moment dat, li se pierduse sirul. Cititorii ATAC, in numar de peste 1.000, au avut tot felul de curiozitat i, unele politice, altele mai personale. Elena Udrea a fost chestionata la sange, incepand de la motivul intrarii ei in politica si pana la modul ei de viata, coaforul preferat sau crema anticelulita preferata. Unul dintre cititori i-a cerut daca poate sa-i dea un televizor, banuind ca are mai multe acasa. Ca un politician care-si gestioneaza atent cariera si imaginea, Elena Udrea a raspuns diplomatic la mai toate intrebarile, neglijandu-le pe cele cu tenta erotica. Multi cititori - probabil de sex masculin - nu si-au ascuns admiratia fata de Elena Udrea, iau facut declaratii de dragoste, iar altii au intrebat-o daca sotul ei nu este un barbat gelos.

Niciun comentariu: