miercuri, noiembrie 29, 2006

inca o pierdere mare pentru spatiul public.....sau pudic?

ATAC ataca din nou si loveste acolo unde ne durea mai abitir
Anamaria Ferent isi pune lacat la gura

Nu sunt putine momentele in care Anamaria Ferent a aparut in revistele mondene doar in paginile dedicate celor mai prost imbracati mondeni. Deranjata la momentul respectiv de afirmatiile facute in presa la adresa ei si a vietii ei intime, avertizeaza ca nu-si va mai expune viata „pe tava“.

Daca este sa rasfoiesti revistele mondene, la capitolul „prost imbracati“, este imposibil sa nu o zaresti si pe Anamaria Ferent. Chiar daca a fost deranjata, de foarte multe ori, pentru ca a primit acest „calificativ“, cantareata recunoaste ca nu a excelat niciodata la acest capitol: „Stilul meu vestimentar din trecut nu a fost unul foarte elaborate dar nici atat de dezastruos cum l-au scos unii - sau mai binezis unele - in evidenta. Am mai dat si eu gres, pe ici, pe colo, dar trebuie tinut cont si de faptul ca nu toti suntem obsedati de moda. Unii dintre noi se axeaza mai mult pe creatie“. Mai mult decat atat, Anamaria acuza persoanele care dau calificativul de bine si prost imbracati: „Sunt foarte multe persoane neavizate si care, in funtie de simpatii si antipatii, comenteaza pe aceasta tema, asta pentru ca altceva n-au de facut“. Cantareata intentioneaza sa- si refaca imaginea, nu numai stilul vestimentar, ci si imaginea patata in urma articolelor scrise despre viata ei personala. Asta pentru ca tot timpul i s-au rastalmacit cuvintele: „Nu o sa-mi mai expun viata pe tava pentru ca nu este bine din niciun punct de vedere!“, ne-a declarat Anamaria Ferent.

„Eldad m-a facut sa-l accept in viata mea“

Cat despre relatia ei cu „Poponet“, cantareata infirma in continuare zvonurile cum ca ar fi fost iubita lui, chiar daca a mai aparut pe la diverse evenimente mondene la bratul acestuia. „L-am cunoscut pe Codin in ianuarie, cand am inceput sa ies in discoteci, numai sa nu stau in casa, sa ma gandesc la esecul suferit, si am fost si am ramas prieteni, nimic mai mult!“. Iar despre relatia sa cu israelianul miliardar, Ferent ne-a declarat: „Pe Eldad l-am cunoscut in martie si a avut atata rabdare cu mine si a fost atat de finut si cu bun-simt, cum rar intalnesti. In ciuda neincrederii mele, dupa socul suferit, m-a facut sa-l accept in viata mea. Si, in plus, a si suportat toate tampeniile din presa, in ciuda orgoliului masculin care ar fi facut pe oricine sa fuga!

Niciun comentariu: