luni, martie 19, 2007

curat murdar coane fanica

Aderarea lui Mircea Cosea la grupul "Identitate-Traditie-Suveranitate" din Parlamentul European reprezinta un cîstig pentru forta românilor din acest grup, a declarat, miercuri, agentiei MEDIAFAX, presedintele PRM Corneliu Vadim Tudor. Acesta a precizat ca, în urma cu o luna, Mircea Cosea i-a cerut permisiunea de a intra în acest grup. El a spus ca îl pretuieste pe Mircea Cosea , care este "un om de valoare", "un patriot" si "un profesor autentic". Vadim Tudor a mai spus ca îl "lasa rece" acuzatia ca Mircea Cosea ar fi facut "politie politica". "Îmi reînnoiesc invitatia adresata tuturor oamenilor care au lucrat pentru serviciile românesti - iar nu pentru serviciile secrete straine - de a veni alaturi de noi", a adaugat liderul PRM. Sursa "Tricolorul" din 15 martie http://www.ziarultricolorul.ro/eveniment.html?aid=6370

:))))))) iar a doua zi pe 16 martie gasim confirmarea
http://www.ziarultricolorul.ro/intern.html?aid=6394
În presa de joi au aparut cîteva afirmatii halucinante ale lui Mircea Cosea, care arata ca personajul nu e numai un individ lipsit de caracter, ci si un nebun de legat: "Refuzul meu categoric de a ma înscrie în PRM se bazeaza pe o mare diferenta între spectacolul politic pe care partidul îl face în România si I.T.S., care se diferentiaza de linia grotesca a PRM". În realitate, Mircea Cosea s-a milogit, timp de cca. 2 luni, sa fie acceptat în PRM, în speranta ca va prinde un loc de euro-parlamentar si la alegerile viitoare. Prin numerosi intermediari, el a încercat sa aiba o întrevedere cu liderul PRM - dar acesta nu a vrut sa-l primeasca. Atunci, Cosea a apelat la dl. Bruno Gollnisch, adjunct al d-lui Jean-Marie Le Pen, care i-a telefonat presedintelui PRM vineri, 23 februarie 2007. Convorbirea s-a purtat în franceza si engleza, lînga senatorul Vadim aflîndu-se numerosi martori, prezenti la sarbatorirea zilei de nastere a colonelului dr. Danut Saulea, consilier parlamentar. Liderul PRM i-a spus, textual, d-lui Bruno Gollnisch, iar martorii pot confirma: "Personal, n-am nimic împotriva acceptarii d-lui Mircea Cosea în Grupul Identitate - Traditie - Suveranitate. Nu ma deranjeaza nici faptul ca a fost ofiter de Securitate. Numai ca el încearca sa-mi smulga promisiunea de a-i oferi un loc eligibil pe listele PRM la viitoarele alegeri pentru Parlamentul European. Mai sînt si altii în aceasta situatie imorala, cum e primarul unui mare oras, fost ambasador, pe care, de asemenea, l-am respins. Eu am un pronuntat simt al loialitatii si nu le pot face oamenilor mei o astfel de figura, dîndu-i la o parte pe unii, care sînt în partid de 15 ani, pentru a-l favoriza pe un personaj ca Mircea Cosea, care a fost deputat si ministru în guvernarea PDSR, apoi a dezertat la un partid obscur, ApR, pe urma a intrat în PNL si acum îmi forteaza mîna sa-l primesc în PRM, ca sa se eternizeze în Parlamentul European. Primiti-l voi în I.T.S., eu nu ma opun, foarte bine, dar ca independent". Acesta e adevarul, iar parlamentari ca Lucian Bolcas, Daniela Buruiana-Aprodu, Ilie Merce si altii au fost de fata. Daca, în pofida tuturor evidentelor, Mircea Cosea poate minti în halul acesta, atunci avem de-a face cu o lichea incurabila, care îsi merita soarta.

Niciun comentariu: