vineri, aprilie 18, 2008

si jean vladoiu lua mai mult, rusine ramona!

La doua zile dupa desfasurarea alegerilor administrative din Italia, romanca Ramona Badescu, candidata pe listele de consilieri la Primaria Romei din partea aliantei Pdl, s-a confruntat cu rezultatele deloc multumitoare ale votului.
Vedeta a obtinut doar 54 de voturi din partea electoratului, foarte putin fata de cat se astepta nu atat ea, cat mai ales formatiunea care a pus-o pe liste si care miza serios pe notorietatea ei.
Se pare, insa, ca tocmai popularitatea de sex-simbol a brunetei i-a dat lovitura de gratie, subminandu-i credibilitatea. "Da, sunt sigura ca nu m-au votat pentru ca sunt starleta. Oamenii au prejudecati, asta e clar, dar si eu am intrat de prea putin timp in politica. In doar trei saptamani nu aveam cum sa-i conving pe toti ca ideile mele sunt bune si ca merita puse in practica. Oricum, nu e timpul pierdut. Am intrat la balotaj, ceea ce nu s-a mai intamplat de 15 ani. Turul al doilea de scrutin va fi chiar de Pastele nostru si sper ca asta sa insemne Invierea si pentru Pdl. Cat despre credibilitatea mea, ma asteptam sa fiu privita cu suspiciune, pentru ca oamenii sunt ori neinformati ori pur si simplu invidiosi", ne-a declarat Ramona, care a precizat, insa, ca este o onoare ca a fost votata chiar si de cei 54 de alegatori.

Un comentariu:

Unknown spunea...

prin imprecizie dezinformezi cu rea intentie si crede lumea ca ramona e cu bocca si farfallo cand de fapt ea e cu silvio. rusine!