luni, mai 03, 2010

feriti-va de greci mai ales cand va face kadouri

avem asa (via capital.ro)
Conform unui studiu, nu mai puţin de 92% din germani voiau ca Grecia să fie lăsată să dea faliment, mai degrabă decât a fi salvată. Care sunt motivele? În primul rând, Germania va avea cea mai mare contribuţie în ajutorul acordat Greciei, guvernul de la Berlin fiind nevoit să scoată din buzunar nu mai puţin de 25 de miliarde de euro. Apoi, nemţii sunt contrariaţi de faptul că grecii protestează când e vorba de măsuri drastice în condiţiile în care:
- Pensia unui grec reprezintă 80% din salariu, în timp ce pensia unui german reprezintă 46% din salariu.
- Un grec are 14 salarii pe an, în timp ce un german are 12.
- Un grec ajunge la pensie după 35 de ani de muncă, in timp ce un german munceşte 45.
Conform CNN, un muncitor grec ar fi declarat pentru New York Times: "Am dat lumii democraţia. Acum aşteptăm de la Uniunea Europeană să ne sprijine".

acuma io nu stiu dak statistik asta ie corecacta da' aia k au dat grecii democacratie la tot cartieru' ie cam hilar .... in conditiile in car un martor ocultar spune ca "Am fost in Grecia in vacanta si am vazut si aflat ceva incredibil. Programul lor de lucru era urmatorul: 2 zile din saptamana veneau la job doar dupa ora 16 iar restul zilelor, adica 3, lucrau de la 10 la 14 si de la 16:30 la 24 sau 1 noaptea. Vorbesc aici de o statiune turistica insa probabil ca si in restul Greciei lucrurile erau asemanatoare. De asemenea am mers in orasul principal al zonei unde imi petreceam vacanta si aproape toti barbatii de peste 40 de ani stateau la cafenele sau patiserii si "frecau duda" ca sa ma exprim plastic."

as mai adauga marturia lu nenea Mihai care a fost inginer la algerieni ani de zile si care spunea ca principala ocupatie a magrebienilor ierea sa stea cu niste betze lungi in prispa si sa se scobeasca cu iele intre destele de la picioare si sa se vaicareasca zgomotos

2 comentarii:

Teacheru spunea...

Asa am conkluzionat si eu impreuna ku un prieten foarte apropiat-Marin Hubcev(un bulgar, ai ghicit): grecii ie neste putorosi si ar trebui lasati sa crape pe mana lor, pana ii scoate foamea la munca. Mi se pare hilar ca asteapta salvarea de la altii pentru simplul fapt ca lumea foloseste un cuvant de dansii inventat: demokratia. Sa faca copirait pe iel si sa vanda drepturile de autor.

andrei1205@yahoo.com spunea...

dada....sa faca hotdoadge tatuate cu democratia si sa vanda sepci cu aristotel si platon