miercuri, ianuarie 10, 2007

Este foarte urat sa vorbesc despre calitatile mele. Sunt un om realmente modest



cum e sa patinezi in mantinela discretiei?
se poate ...da! sute de randuri, nu ma mai satur
check this wowt....pea' bro

si pentru apetentza citez:

"Lansarea postului Antena 2 este destul de aproape. Nu stiu cum am ajuns sa ocup postul de director al acestui canal, nu stiu exact de ce am fost ales. Conducerea acestui trust a considerat ca eu as putea fi unul dintre oamenii care sa se ocupe de treaba asta. Mi-a fost teama de acest proiect in prima instanta si am ezitat in a da un raspuns, dar, pana la urma, am acceptat. Este foarte urat sa vorbesc despre calitatile mele. Sunt un om realmente modest. Poate efortul profesional pe care ..................."

http://www.jurnalul.ro/articol_69675/astazi_e_ziua_ta_..._mihai_gadea.html

Niciun comentariu: