vineri, aprilie 06, 2007

nu s-a inventat inca udristea care sa ma doboare

nu numai ca i-a durut capu' si rectu' de' erau toti exoftalmici ..... dar am mai si luat testul din prima........da' azi inainte stiu ce am de facut cand sunt la ananghie: milioanele zvarlite de jiji la athos, interceptarile telefonice, buchiseala temeinica, nimic din toate acestea nu ajuta.......convergenta si focusarea grupului iubitorilor de sport und alcool.......aia ie
desi n-am citit decat o data ordonanta **** acu cateva zile
desi cu o seara inainte am stat cu cioza pana la 4.30 dimineata cu berule, shaorme si un meci canas vs. robredo live
desi aveam speranta cam cat un portar singur fata in fata cu patronu'
uite ca stradaniile si spirala grupului iubitor de sport und beutura m-a scos
sunt sigur ca v-ati concentrat, sunt sigur ca mi-a picat chestionarul cel mai usor, sunt sigur ca acolo unde am pus la nimereala, de fapt urla schumi prin mine

Niciun comentariu: