marți, octombrie 09, 2007

pingilica, bucura-te! stam iar la coada


si

4 comentarii:

Monica JITARIUC spunea...

e foarte tare...
am comandat si io...
operatoarea egadraguta, iar baiatu mi-a luat si tigari de pe drum...
si nu a vrut sa ia bacsis...:)

andrei1205@yahoo.com spunea...

azi am comandat si eu pt prima oara una quatro formagi si una diavola.........sa vdm.......revin cu feedbackul....sau foodback-ul.....4 beri reci sper ca le aduce reci

mai am si alte feedback-uri
cica la unii n-au vrut sa aduca decat de la doo bucatzi in sus, da da atunci cand le-a adus au fo bune

da, si mie mi-a raspuns un operator f dragutz, netratabilul peekee sa crape de ciuda ca mai exista si oameni normali pe lumea asta

andrei1205@yahoo.com spunea...

in plm a fost cosmar ceasu' rau
nu pizza......aia a fo meserie.....da' fix in momentu in care a venit piza a cazut ca un trasnet si inumanu'.....si acu nu mai scap de iel....sta si prosteaza ca un animal la laptoku' meu figsf...luatil de pe mine mah

Unknown spunea...

mai bunah trentapizza da vreo treizeci da ori iar zazu operatoru nu era daloc da daloc dragutz nici buna ziua nu stia sa dea nici tigari nu mi-a adus