marți, octombrie 30, 2007

cai verzi

mai precis Aurel Fartat pt ca
http://www.alegeri.tv/europarlamentare-2007/fartat-aurel

1999 – 2003 – Am preluat direct distributia de incaltaminte de la SC Unica Production SRL, penmtru judetele mai sus amintite, prin firma mea SC Radexim SRL.

In acest timp am avut si trei magazine de vanzare cu amanuntul incaltaminte in Rm. Valcea, in locatii inchiriate.

Incepand cu anul 2001, piata incaltamintei de piele a inceput sa scada vertiginos, clientii mei au inceput sa refuze instrumentele de plata (si in prezent am de recuperat 50. 000 RON), vanzarea din magazine era din ce in ce mai redusa si am decis incheierea activitatii cu incaltaminte.

2003 – 2006 – Am infintat SC Grival SRL, cu obiect de activitate colectare si valorificare deseuri reciclabile si confectii metalice din fier forjat. Am intocmit un studiu de fezabilitate si am luat un credit de la Agentia de Somaj, angajand 11 someri. Lucrurile au mers foarte bine pana in primavara lui 2005 cand a cazut piata de hartie carton iar confectiile din fier forjat, in lipsa unor comenzi de serie, nu mai erau profitabile. Am returnat creditul de la Agentia de Somaj si m-am angajat la CET Govora, Termoficare Urbana, ca inginer, in august 2005.

Niciun comentariu: